Torsdag 29 september - its unfair shes out there!

Det är verkligen tomt här hemma! Alla försvann typ samtidigt! Josefine lilla försvann till Kalmar, Lovisa.A flyttade till Åre, Jenny flyttade till Göteborg, Carro till Stockholm, Lovisa.H till Växjö, Ellika till Göteborg, Jennyfer till KENYA?!? typ hur långt som helst!! Osv!! Alla bara försvann typ samma dag! Känner att det är min tur å dra någonstans!? Dont know vart och vad jag vill göra! Fast om jag känner mig själv så blir det inget med det än! Är för hemmakär! Min älskade familj är här och älskar att vara med dem! Men vi fårse:)

Men som sagt om 15 dagar sticker jag och hela laget till BARCELONA !! ska bli grymt kul! Dock synd att jag gick å skadade mitt knä för 2 veckor sedan! Så typiskt mig, klantigast i världen! Men jag är ju ändå med och coatchar laget så gör inte mig nått!

Bruno Mars är min räddning såhär när jag är uttråkad!

Puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

Aww, hjärtat! Vi har inte försvunnit, vi håller bara tillfälligt till på annan ort! :) Saknar dig! <3

2011-09-29 @ 13:17:52
Postat av: Lövis

Coachar* :)

2011-09-29 @ 16:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0