9 Februari 2011 - Not a easy Decision!

Tjaa
Det var ett tag sen jag skrev här sist! Kan ha varit ungefär ett år sen. Men nu ska jag börja igen för nu händer det lite i mitt liv! Jag har nu tre underbara syskonbarn och den 4e är snart här, Milton, Svava och lille Selma. Vi fårse vad för namn den lille som kommer ska få! Har en underbar familj och pojkvän. Samt en drös med härliga vänner som jag också älskar mycket.
Just nu sitter jag och kollar lite på sidor där man kan köpa massa fint till hemmet. Ska eller kanske ska flytta hemifrån så man måste ju förbereda sig lite smått. Har fått en lägenhet som jag tror jag skulle trivas i och nu ska jag bara titta på den och se om det är nått att ha innan jag bestämmer mig! Har lite svårt att bestämma mig om jag vågar flytta, det är trots allt ganska skrämmande tycker jag. Man blir ju helt plötsligt vuxen då och det är skrämmande men jag är ändå riktigt spänd på det! Att få ett eget litet hem som man kan bestämma över själv! Hade varit riktigt härligt. Jag har några dagar kvar att bestämma mig så vi fårse hur det blir! Är lite taggad iaf!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0