21 Februari 2011 - Klaga klaga klaga. Jag spyr!

Tjaa

Har varit sjuk i några dagar nu och det har fortfarande inte släppt. Jätte jobbigt. Har luftvägsinfektion, hosta, feber, ont i halsen och snorig! Jobbigaste grejen är att inte kunna gå 5 meter utan att behöva typ stanna upp och leta efter andan igen. Det är som ett tryck över hela bröstkorgen som gör varje andetag jobbigt. Varje gång jag hostar känns det som jag ska spy och har spytt av det med. Sjukt jobbigt. Maten smakar knappt något och jag har ingen ork eller aptit. Jag gillar verkligen inte att vara sjuk. Vill vara pigg och glad så man kan göra allt man vill göra fullt ut. Nu går jag istället hem direkt efter jobbet och lägger mig i sängen för att jag är helt utmattad...

I vilket fall som hellst så är jag sjukt peppad på att flytta, tittar varje dag på internet på saker jag vill köpa. Drömma kan man ju! Allt är inte dirket billigt, snarare tvärt om. Allt jag vill ha e dyrt och igentligen inte värt det. Ska nog ta mig en titt på secondhand någon dag. Så kan man göra om sakerna till sitt egna och då blir det dessutom billigare! Nej men det ska bli skoj. Har ju en personlig inredare som ska hjälpa mig. Maggan har tjatat om att hon ska hjälpa mig när jag flyttar. Det tackar vi för. kan inte bli annat än snyggt då ju! Längtar tills vi åker och köper massa och tittar på allt. Har syster dagar. Ska bli riktigt skoj. Ni andra i familjen får jätte gärna hjälpa till med. Det tackar man inte nej till!

Sen tänkte jag säga en sak till om flytten, eller ja grejerna till flytten. Vet ni av att ni ska byta ut någon soffa eller köksbord osv. så får ni gärna säga till. Är mer än bara intresserad. Just call me eller något!



Kärlek kännetecknas av en vilja att ge villkorslöst till någon eller något.
 Att visa kärlek mot något kallas att älska.
Kärlek är en känsla som präglas av en stark ömhet och tillgivenhet.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0