Fredag 30 september - feeling sad!

Dagen har varit händelserik på många sätt! Först så va jag och Maggan å handlade en lampa! Blev mycket fint! Sen har vi hämtat svava på dagis och lekt lite! Efter det va vi med Sandra och köpte en ny tv! Efter några fler ärenden runt om Gislaved så åkte vi hem till pappa och lagade mat! Nina och familj samt Torfi och familj var också med! En mycket trevlig och älskvärd fredag! Finns inget bättre än dessa tillfällen :) trotts högljudd volym, skratt och gråt så har jag haft det mysigt!

1234567890

Vissa dagar är bättre än andra! Just nu känner jag mig så fruktansvärt ensam å övergiven! Känns som nått fattas! Det gör det med! En massa saker, bl.a. Mina älskade vänner! Vart är ni när man behöver er? Jo spridda i hela Sverige och Kenya! Visst ett telefonsamtal bort! Men det är inte samma sak! Vill ha er här! Jag har nu bestämt mig! Ska söka jobb någonstans! Bara flytta och starta om allt! Behöver komma bort härifrån! Även om jag älskar att bo här och nära min familj! I need to..

Har en veckas sjukskrivning kvar! Har hela dagarna på mig å hitta något! Är ju inte precis sysselsatt så det passar bra!!

Nu tänkte jag duscha å sova ! Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0