Söndag 27 november - bakis?

Hej

Jag försöker verkligen hålla upp det här med bloggen! Men det är svårt! Glömmer det så lätt!

Just nu ligger jag i sängen och är nått så fruktansvärt bakis! Helt död i hela kroppen!! Tänkte snart gå upp ändå och åka till min pappa! Kan inte bara ligga här hela dagen! Jag måste tänka på annat! Igår va det som sagt fest!! En jävligt händelserik kväll må jag nog säga! Men jag hade kul tills dess med mina fina vänner! Ni är helt klart bäst! Detta gäller även min fina familj för ni är med bäst!! Jag tror faktiskt jag skulle sakna ihjäl mig om jag flyttade här ifrån! Skulle vara fett jobbigt! Det är det som gör allt jävligt jobbigt att bestämma sig! Men kan ju komma tillbaka någon gång med ju ;) hihi nä nu ska jag nog ta och gå upp!!

Haregötthaaaaaaaaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0