15 Februari 2011 - Meeeeee Likeee!

Tjaaa

Jadu, vad ska jag säga? Är SKIT trött, helt sjukt att man kan bli såhär trött. Varför lär man sig aldrig att lägga sig tidigt? Man begår samma misstag dag efter dag. Inte bra, inte bra alls! Men ikv ska jag lägga mig tidigt, iaf lägga mig i sängen tidigare, Typ nu efter jag skrivit detta inlägg.

Iaf, igår var jag och tittade på lägenheten som jag har fått, mycket mysig och liten! Inte jätte liten men lagom för mig. Jag tror jag kommer trivas där så jag beslutade mig av att skriva på och ta lägenheten. Det nästan pirrar lite i magen nu. På torsdag ska jag även se till så det ändras lite i lägenheten och ja, snart är det maj å då är jag ute ur boet! Lite tråkigt nu när jag tänker efter men jag vänjer mig nog. Jag har redan gjort en inköpslista på ikea där jag tror jag fått med nästan allt, kan nog vara lite lampor, gardiner, gardinstänger och annat tråkigt som jag missat. Men det fixar sig det med. Så nu vet ni vad jag önskar mig i födelsepressent! Typ hemgrejjer eller pressentkort på ikea eller någon sådan affär. Allt sånt är välkommet =)

www.inreda.com

www.sweethome.se

www.royaldesign.se

www.shoppinggatan.se

www.bluebox.se

www.rum21.se

www.ikea.com/se/

osv..

Finns lite här och var!

Nu ska jag banne mig lägga mig, jäkla vad skönt det ska bli!!!

pusshej


Kommentarer
Postat av: Auður

Grattis... puss puss

2011-02-15 @ 20:53:12
Postat av: Lovan

Grattis!! <3

2011-02-15 @ 21:25:26
Postat av: Jennyfer

Fasen vad roligt med lägenheten, ser fram emot att hälsa på dig där!! :D <3

2011-02-17 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0