13 Februari 2011 - Trevlig helg!

Hej

Har haft en myspys helg, jävligt lugn måste jag säga! Har knappt gjort något alls. Eller jo det har jag men inte så ansträngande! Fredagen bestod av fredagsmys med nästan hela familjen. Lördagen bestod av massa bakande, bullar, frallor och lite halft misslyckade chokladkolor, som blev lite mer som dajm! Ganska goda ändå. Kvällen blev lördagsmys med mitt hjärta och lite thai mat och ida söndag så har vi både firat putte och umgåtts med min familj. Maten hemma hos puttes mamma var super god. Och ganska kul trotts att man förlorade två gånger i rad på spelet vi spelade. Så jag måste säga att denna helg har varit riktigt härlig! Det tackar vi för..

Nu är det dax för en ny arbetsvecka, och imorgon ska jag kolla på lägenheten som jag kanske ska ta!

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0