11 Februari 2011 - Du lär väl lämna snart och här står jag kvar

Tjaa

Idag har jag faktiskt blivit Faster! Till en söt liten kille, född 11:55, väger 3730 ocg är 52 cm lång! Här har ni en supersöt bild på den lilla prinsen!



Det är en helt underbar känsla av att få massa syskonbarn. Blir helt varm av kärlek och kärlek vill jag bara överösa mina små barn, helt otroligt kul och man blir helt superglad! Grattis igen bror min och susanna<3

 Gues what? Är ganska uttråkad, gillar inte att gå på antibiotika, usch, men ibland får man ta den smällen när man är så jäkla känslig, whatever, nu ska jag krypa ner i min säng!!!

-Men jag blir som blind, jag blir som stum-

PUSS haaaj


Kommentarer
Postat av: Susanna

Tack kära faster <3

2011-02-14 @ 10:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0